Glitter Words

Sunday, March 28, 2010

Testimoni

Khairiyah Bt Haji Hassan, Selangor
Senggugut, Perut Kembung

Saya menghadapi masalah kitar haid tidak teratur, senggugut, kembung perut dan lenguh-lenguh ketika haid. Selepas 1 bulan menggunakan Bio Sanitary Pad, semua masalah haid saya telah pun hilang. Saya rasa sungguh selesa.

Noor Adilah Che Mat, Putrajaya
Keputihan dan Kegatalan Faraj


Masalah keputihan dan berbau telah hilang selepas saya menggunakan Bio Sanitary Pad. Masalah kegatalan faraj yang sering saya alami juga telah hilang. Kini saya tak perlu risau akan masalah haid lagi.

Low Bee Eng, 43 tahun, Pulau Pinang
Jangkitan kuman di saluran kencing

Saya selalu runsing dengan masalah jangkitan kuman di saluran kencing. Selepas menggunakan hanya 2 keping FC Bio Pantiliner, kencing saya menjadi lawas.

Ooi Beng Tin, 53, Pulau Pinang
Sist


Saya sepatutnya menjalani pembedahan pembuangan sist rahim. Tetapi selepas menggunakan FC Bio Sanitary Pad, sist tersebut telah mengecut dan tidak perlu menjalani pembedahan. Selain itu, masalah menopos telah pun diatasi

Hajah Subardini Hj Nawawi, 51, Sarawak
Haid tidak menentu


Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar. Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar, saya memakai FC Bio Pantiliner bermula pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah teratur. Saya sangat berpuas hati.

Norazlina Paimin, 28, Selangor
Kanser Rahim


Saya disahkan menghidap kanser rahim peringkat pertama. Selepas 6 bulan menggunakan FC Bio Sanitary Pad dan meminum Avail Propolis, doktor telah mengesahkan kanser rahim saya teah sembuh dan tidak perlu menjalani rawatan susulan lagi. Saya sungguh gembira dan bersyukur.

Lim Lee Yong, 32, Pulau Pinang
Sist Sebaceous dan Lipoma

Saya pernah menjalani pembedahan pembuangan sist sebaceous di bahagian faraj sebanyak 2 kali. Malangnya sist itu tumbuh semula dan juga tumbuhnya lipoma. Syukurlah selepas 1 bulan lebih memakai FC Bio Sanitary Pad, sist dan lipoma tersebut semakin mengecut. Akhirnya doktor mengesahkan bahawa sist dan lipoma itu telah hilang sepenuhnya.

Lim Mooi Lian, 59, Perak
Jangkitan kuman di saluran kencing


Selepas menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah jangkitan kuman di saluran kencing telah hilang. Saya tidak lagi runsing dengan masalah kencing tidak lawas dan sekit ketika kencing.

Loy Kok Lin, 52, Kuantan
Buasir


FC Bio Sanitary Pad telah menyelesaikan masalah buasir yang merunsingkan saya selama ini.

Annice Chuah Lay Ai, 50, Pulau Pinang
Kegatalan, Keputihan


Selepas mencuba FC Bio Sanitary Pad, masalah kegatalan faraj, keputihan, discaj berbau busuk dan migrain sudah hilang.

Jascinta @ Norasikin DOnatus, 28, Sabah
Haid hanya datang 2 kali setahun


Selama ini saya berasa susah hati kerana haid saya hanya datang 2 kali setahun. Walaupun pernah mencuba pelbagai cara dan berjumpa doktor pakar, semuanya sia-sia. Bersyukurnya selepas 2 bulan memakai FC Bio Sanitary Pad, haid saya datang dengan teratur dan lancar.

Zaharah Kasim, 38 , Selangor
Sist Ovari


Pada tahun 1999, saya telah disahkan mempunyai sist ovari berukuran 10cm. Saya sentiasa sakit di bahagian abdomen dan perlu menjalani rawatan susulan di hospital. Saya mula memakai FC Bio Sanitary Pad pada June 2008. Kesan baiknya saya tidak lagi berasa sakit di bahagian abdomen. Selepas 4 bulan, berita baik disampaikan oleh doktor bahawa sist ovari saya telah mengecut kepada 2.3cm dan tidak merbahaya.

Norliza Abdul Rahim, 34, Pulau Pinang
Sakit Pinggang


Saya mengalami sakit pinggang yang teruk selepas saya melahirkan anak yang kedua. Dalam masa seminggu menggunakan FC Bio Sanitary Pad, sakit pinggang sudah hilang dan tidak berasa kebas kaki tangan dan kekejangan kaki.

Salasiah Abd Mutalib, 48, Selangor
Sakit pinggang dan belakang


Saya sentiasa sakit pinggang dan belakang ketika haid. Masalah ini amat mengganggu emosi saya. Tetapi setelah saya diperkenalkan kepada FC Bio Sanitary Pad, semua masalah tersebut telah hilang pada bulan ketiga. Saya akan meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad demi kesihatan dan kebahagiaan rumahtangga saya

0 comments:

Post a Comment