Tuesday, July 20, 2010

Nak 1 bundle .. Tapi Nak diskaun..Jualan Perabih Stok nih....



1 bundle ada 18 bungkus pad campur = RM162. Point 107. Keahlian secara automatik. Bonus 5% dari point.

Atau.. nak tolong perabih stok saya...??Ada 10 bundle ja lagi..

Anda nak murah lagi...? Buleh sangat.....!! Harga Asal RM 162.00 tapi saya bagi RM 135 termasuk kos pos....tambah lagi free brooch....tak rugi aihhh....dari segi duit tak rugi...dari segi kesihatan pun tak rugi....

TAPI yang ini tiada keahlian ditawarkan. Bagi yg nak bisnes tidak digalakkan.


Ada orang tanya...
KENAPA NAK KENA PAKAI PAD NI..?
Dan ada yg jawab camni....


1. Baik beli yg murah : Memangla...sbb yg murah tu buat dari kertas terbuang..yang diproses dengan bahan kimia..then ada dioksin...pilihan ditangan anda ....Hmmm...kalau makeup anda mahal2 ..pad pun pakai la yg standart...heheheh..takkan nak tekap pad ada dioksin...banyak risiko oo...dah nama pun yg elok..mesti la mahal sikit.


2. Bau busuk herba la..tak best.. : Tapikan...saya ada tgok 1 gambar kanser kat kemaluan dia...agak2 anda..mana yg lagi bagus..bau sebab nanah yg banyak2 tu ka...atau bau herba pad...


3. Alaaa....dah lama pakai..tak kena kanser pun : Baik...nasib anda memang baik..tapi apa kata..tiba2 sel2 cyst mula merebak..mula berkembang...sbb SETIAP WANITA ADA CYST....tiba2 sel2 kanser mula nak bermaharajalela...jadi jgnla ambik risiko itu....


So....pilihan kat tangan anda...bukan susah pun..beli jer 1 bundle tu... ada 6 bungkus panty liner..6 bungkus pad siang...6 bungkus pad malam....sekali bayar RM 130...buat stok .. bulan2 tak yah pikir dah...
Jom order... sms me 0194806183.  Ada hadiah tu.....tak rugi..10 bundle jer lagi....

0 comments:

Post a Comment